X Reklamacje
Dokładamy wszelkich starań, by sprzedawane przez nas produkty były najwyższej jakości, a zakupy w naszym sklepie zawsze satysfakcjonujące.
Jeżeli jednak zdarzy się, że zauważysz jakiekolwiek nieprawidłowości w funkcjonowaniu zakupionych produktów, proponujemy poszukać przyczyn zaistniałego problemu oraz podjąć próbę jego rozwiązania nim jeszcze zdecydujesz się na dokonanie zgłoszenia reklamacji.
1. Upewnij się:
- czy produkt został zamontowany i podłączony zgodnie z załączoną do niego instrukcją montażu/obsługi,
- sprawdź czy możliwe przyczyny zaistniałego problemu zostały opisane w dziale pomocy,
Zdarza się, że instrukcja opisuje możliwe sposoby rozwiązania napotkanych problemów.
2. Zalecamy także sprawdzenie wszelkich informacji dostępnych na stronie www producenta, dystrybutora lub forum użytkowników. Cenne podpowiedzi na tych stronach, prowadzące do rozwiązania problemów eksploatacyjnych, najczęściej zawierają takie działy jak:
• FAQ - najczęściej zadawane pytania przez użytkowników,
• wykrywanie i usuwanie usterek,
• warunki eksploatacji,
• dane techniczne,
• porady.
Jeśli wymienione wskazówki są niemożliwe do podjęcia lub nie przyniosą zadowalających rezultatów, prosimy o kontakt z Autoryzowanym Serwisem lub Działem Reklamacji otosklep24.pl (RGC s.c.):
reklamacje@otosklep24.pl
Infolinia:
801 007 583
Tel. 222 668 730
3. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy określić, czy reklamacja opiera się na podstawie Ustawy konsumenckiej, na podstawie rękojmi, czy korzystając z gwarancji, a ponadto prosimy o opisanie:
- wady (usterki),
- roszczenie,
- dane, na które ma zostać wysłana odpowiedź (oczywiście jeżeli klient chce zachować formę wysyłkową);
4.3 Do każdej reklamacji ustosunkujemy się niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni;
4.4 Gwarancją są objęte te oferty, w których treści sprzedawca wyraźnie zaznaczył iż dana oferta jest objętą gwarancją, co nie ma wpływu (nie ogranicza) na pozostałe prawa każdego klienta.